Skip to main content

PAPAR-Ghost Driver Terbakar

3 Ogos 2017
PAPAR – Dua kenderaan iaitu Nissan Patrol dan Isuzu Dmax terbakar setelah bertembung dalam kemalangan jalan raya yang berlaku di jalan Kampung Kelatuan sini petang tadi.
Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Sabah berkata, ketika anggota kami tiba di lokasi kejadian, 80 peratus kereta Nissan Patrol itu telah terbakar dan Isuzu Dmax pula terbakar sebanyak 30 peratus.
“Pihak kami telah menerima panggilan kecemasan itu pada jam 2.50 petang. Lima mangsa yang terlibat dalam kemalangan itu mengalami kecederaan ringan, dimana kesemua mereka telah dikeluarkan oleh orang awam sebelum anggota kami tiba di lokasi terbabit.
“Lima mangsa itu mengalami kecederaan ringan dan telah dikejarkan ke hospital dengan menggunakan jentera EMRS untuk mendapatkan rawatan lanjut,” katanya.
Lima mangsa yang terlibat ialah Lina Chung Shaw Yen (34), Leonard Jr. Bernard (7), Albert Jon Banico (43), Harrlod Tan Kuan Min (20), dan Lo Wei Der (45).

Comments

Popular posts from this blog

RUNNING MAN EPISODE 357 - FREE WATCH

RUNNING MAN EPISODE 357 WATCH HERE IF THE VIDEO HAD BEEN REMOVE => CLICK <= Show: Running Man Ratings:           2931 Stars | 650 Rates Guest(s): Hong Jin-young, Lee Sun-bin, Lee Tae-hwan (5urprise), Oh Ha-young, Son Na-eun (Apink), Son Yeo-eun Cast(s): Yoo Jae Suk, Kim Jong Kook, Ji Suk Jin, Ha Ha, Song Ji Hyo, Lee Gwang Soo, Yang Se-chan, Jeon So-min Subbed by: VIU Aired on: 02-07-2017

LABUAN NEWS - KEJADIAN DI JALAN ARSHAD 21 July, 5:45pm.

LABUAN: kemalangan berlaku di jalan arshad kereta terbabas di percayai hilang kawalan ketika pemandu ingin memasuki simpang. Pemandu dan penumpang selamat dan tidak ada kecederaan atau kemalangan jiwa dilaporkan. Hati-hati di jalan raya.

RUNNING MAN EPISODE 333 (SONG JI HYO)

RUNNING MAN EPISODE 333 (SONG JI HYO) Show: Running Man Ratings:           4346 Stars | 971 Rates Guest(s): none Cast(s): Yoo Jae Suk, Kim Jong Kook, Ji Suk Jin, Ha Ha, Song Ji Hyo, Lee Gwang Soo Subbed by: VIU Aired on: 08-01-2017