Skip to main content

ISTERI KOREA 'KECEK KELATE'


Siti Rohana Idris
am@hmetro.com.my

Kota Bharu: Ketika tiba di pekarangan rumah di Kampung Padang Bongor, di sini, semalam, kelihatan pasangan suami isteri muda mengait rambutan.
Si suami lelaki berbangsa Melayu, anak jati Kelantan, manakala isterinya berlainan dari segi bangsa, kulit, penampilan dan perwatakan.
Pasangan itu ialah Muhamad Khalid Ismail, 29, dan Lee-Seul, 28, rakyat Korea Selatan yang perkahwinan mereka tular di media sosial sejak April lalu.
Kisah mereka pernah disiarkan Harian Metro Online pada 17 April. Sebelum itu, Muhamad Khalid sendiri tular di media sosial sejak Februari kerana fasih berbahasa Korea dan pernah muncul di stesen televisyen Korea Selatan untuk program realiti selain sempat berkongsi keunikan Malaysia.
Kedua-duanya yang menetap di bandar Gunpo, Gyeonggi, Korea Selatan pulang ke Malaysia untuk bercuti sejak Ahad lalu dan memperkenalkan Lee kepada sanak-saudara di Kelantan.
Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.
Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 4 Ogos 2017 @ 4:49 AM

Comments

Popular posts from this blog

RUNNING MAN EPISODE 357 - FREE WATCH

RUNNING MAN EPISODE 357 WATCH HERE IF THE VIDEO HAD BEEN REMOVE => CLICK <= Show: Running Man Ratings:           2931 Stars | 650 Rates Guest(s): Hong Jin-young, Lee Sun-bin, Lee Tae-hwan (5urprise), Oh Ha-young, Son Na-eun (Apink), Son Yeo-eun Cast(s): Yoo Jae Suk, Kim Jong Kook, Ji Suk Jin, Ha Ha, Song Ji Hyo, Lee Gwang Soo, Yang Se-chan, Jeon So-min Subbed by: VIU Aired on: 02-07-2017

LABUAN NEWS - KEJADIAN DI JALAN ARSHAD 21 July, 5:45pm.

LABUAN: kemalangan berlaku di jalan arshad kereta terbabas di percayai hilang kawalan ketika pemandu ingin memasuki simpang. Pemandu dan penumpang selamat dan tidak ada kecederaan atau kemalangan jiwa dilaporkan. Hati-hati di jalan raya.

RUNNING MAN EPISODE 333 (SONG JI HYO)

RUNNING MAN EPISODE 333 (SONG JI HYO) Show: Running Man Ratings:           4346 Stars | 971 Rates Guest(s): none Cast(s): Yoo Jae Suk, Kim Jong Kook, Ji Suk Jin, Ha Ha, Song Ji Hyo, Lee Gwang Soo Subbed by: VIU Aired on: 08-01-2017